Veelgestelde vragen

Artikelen
  • Zijn de artikelen echt zoals op de foto?
    Natuurlijk, ieder Haaksel is kwaliteitshandwerk.
    Op basis van kleurecht kwaliteitskatoen en maatvaste patronen worden alle artikelen van Haaksel met veel zorg en aandacht gemaakt. Doordat het handwerk betreft en het katoen een natuurproduct is, zal ieder product door zijn unieke karakter op detail kunnen verschillen van de afgebeelde waarheidsgetrouwe productfoto's.
  • Van welk katoen worden de Haaksels gemaakt?
    Katoen voorzien van het Oeko-Tex® keurmerk.
    Omdat katoen veelvuldig in contact komt met de huid zijn alle Haaksels gemaakt van 100% kwaliteitskatoen dat aan strenge anti-allergische eisen voldoet en is voorzien van het Oeko-Tex€ label, een wereldwijd certificeringssysteem voor textielproducten.
  • Hoe wordt mijn aankoop ingepakt?
    Wij pakken je aanschaf duurzaam voor je in.
    Ieder Haaksel wordt netjes voor je ingepakt in biozijde vloeipapier en verzonden in een stevige, onbedrukte doos van gerecycled karton voorzien van eco-papiertape en ongebleekt kraftpapier, desgewenst voorzien van een persoonlijke tekst op bijpassend kaartje.
Verzending en bezorging
  • Hoe wordt de bestelling geleverd?
    Wij bezorgen via PostNL voorzien van Track & Trace.
    Afhankelijk van de drukte bij PostNL ontvang je de artikelen binnen 2 à 3 werkdagen na de bevestiging van je bestelling bij jouw thuis, op een alternatief adres of op een ophaallocatie. Bij het afrekenen van je bestelling kun je het gewenste afleveradres invoeren.
  • Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
    Bij een voorradig artikel de eerstvolgende werkdag!
    Wij verwerken bestellingen op maandag t/m zaterdag, met uitzondering van de feestdagen. Als het door jouw gekozen product op voorraad is, wordt jouw bestelling de eerstvolgende werkdag afgeleverd bij PostNL.
  • Kan ik een Haaksel op een ander adres laten bezorgen?
    Jazeker, we bezorgen het graag waar jij wilt!
    Wil je een speciaal Haaksel cadeau doen? Wat leuk! Natuurlijk is het mogelijk om jouw pakketje af te laten leveren op een ander bezorgadres dan het factuuradres. In het bestelfomulier kun je dat eenvoudig aangeven.
Betaling
  • Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
    We hebben drie veilige betaalmethoden.
    Je kunt je bestelling bij Haaksel eenvoudig online afrekenen met PayPal, Apple Pay en Google Pay. Achteraf betalen behoort niet tot de mogelijkheid. Aan betalingen via Ideal wordt nog gewerkt!
Retourneren en terugbetaling
  • Kan ik mijn artikelen retourneren?
    Is het helaas niet naar wens?
    Mocht je ondanks alle zorgvuldigheid bij het maken en verzenden van je bestelling niet geheel tevreden zijn, neem dan contact op via de contactpagina. Vermeld in je bericht om welk artikel het gaat en de reden waarom je niet tevreden bent. Zodra we je bericht hebben ontvangen nemen we persoonlijk contact met je op om een eventuele retour af te spreken. Voorwaarde is dan wel dat we het geretourneerde artikel in nieuwstaat ontvangen in de orginele verzenddoos, dat het geen beschadigingen en/of vlekken heeft of incompleet is.
Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
Dat pakken we uiteraard vlot voor je op!
Zodra we je retourzending hebben ontvangen, ontvang je van ons dezelfde dag nog een e-mailbericht. We betalen je meteen terug nadat we je retourzending afgehandeld hebben.